Organizujemy cykliczne spotkania w Legnicy, na których chętne osoby prezentują w dowolnej formie swoje doświadczenia i przemyślenia w dziedzinie programowania aplikacji internetowych.
Organizujemy cykliczne spotkania w Legnicy, na których chętne osoby prezentują w dowolnej formie swoje doświadczenia i przemyślenia w dziedzinie programowania aplikacji internetowych.
Spotkania są dostępne dla każdego, bez względu na stopień doświadczenia zawodowego czy wykorzystywaną technologię. Zapraszamy programistów, grafików, administratorów, devopsów oraz pasjonatów i hobbystów.
Spotkania są dostępne dla każdego, bez względu na stopień doświadczenia zawodowego czy wykorzystywaną technologię. Zapraszamy programistów, grafików, administratorów, devopsów oraz pasjonatów i hobbystów.
Od programowania backendu i projektowania frontendu, przez testowanie aplikacji, ciekawostki technologiczne czy szeroko rozumiany devops, a na sprawach okołoprogramistycznych i umiejętnościach miękkich skończywszy.
Od programowania backendu i projektowania frontendu, przez testowanie aplikacji, ciekawostki technologiczne czy szeroko rozumiany devops, a na sprawach okołoprogramistycznych i umiejętnościach miękkich skończywszy.
Łukasz zajmuje się infrastrukturą, obsługą CI/CD i wsparciem deweloperów w ich codziennej pracy. Wcześniej pracował jako programista full-stack (Laravel, Vue), a obecnie stara się więc łączyć oba te światy, aby lepiej rozwiązywać problemy i wspomagać dostarczanie oprogramowania. W wolnym czasie górski ultramaratończyk, co rzutuje też na pracę – nie ma rzeczy niemożliwych, to tylko kwestia czasu.
DevOps dla programistów. Jak wspólnie tworzyć lepszy kod?
Obejrzyj na YouTube
Inżynier oprogramowania w Blumilk, wykładowca Collegium Witelona Uczelnia Państwowa w Legnicy, a po godzinach – freelancer. Fullstack developer specjalizujący się w PHP, Laravelu i Vue.js, choć nie stroni od technologii mobilnych, gdy projekt tego wymaga. Po pracy, zamiast spędzać kolejne godziny przed monitorem, można go spotkać na szutrowych trasach i leśnych ścieżkach.
No-code na przykładzie FlutterFlow: czy tak będziemy 'programować' w przyszłości?
Obejrzyj na YouTube
Szymon projektuje systemy o różnej skali, specjalizuje się w architekturze rozproszonej oraz w systemach wspieranych wyszukiwaniem semantycznym i technologią RAG. Jego praca to nie tylko pisanie kodu – to także poszukiwanie optymalnych rozwiązań dla najbardziej wymagających wyzwań technologicznych. Po godzinach oddaje się swojej wieloletniej pasji – grze na instrumentach. Już od 25 lat rozwija swoje muzyczne zdolności, sięgając po różnorodne instrumenty.
Gameboy w języku C#: Podstawy emulacji niskopoziomowej
Obejrzyj na YouTube
Łukasz zajmuje się infrastrukturą, obsługą CI/CD i wsparciem deweloperów w ich codziennej pracy. Wcześniej pracował jako programista full-stack (Laravel, Vue), a obecnie stara się więc łączyć oba te światy, aby lepiej rozwiązywać problemy i wspomagać dostarczanie oprogramowania. W wolnym czasie górski ultramaratończyk, co rzutuje też na pracę – nie ma rzeczy niemożliwych, to tylko kwestia czasu.
DevOps dla programistów. Jak wspólnie tworzyć lepszy kod?
Obejrzyj na YouTube
Inżynier oprogramowania w Blumilk, wykładowca Collegium Witelona Uczelnia Państwowa w Legnicy, a po godzinach – freelancer. Fullstack developer specjalizujący się w PHP, Laravelu i Vue.js, choć nie stroni od technologii mobilnych, gdy projekt tego wymaga. Po pracy, zamiast spędzać kolejne godziny przed monitorem, można go spotkać na szutrowych trasach i leśnych ścieżkach.
No-code na przykładzie FlutterFlow: czy tak będziemy 'programować' w przyszłości?
Obejrzyj na YouTube
Szymon projektuje systemy o różnej skali, specjalizuje się w architekturze rozproszonej oraz w systemach wspieranych wyszukiwaniem semantycznym i technologią RAG. Jego praca to nie tylko pisanie kodu – to także poszukiwanie optymalnych rozwiązań dla najbardziej wymagających wyzwań technologicznych. Po godzinach oddaje się swojej wieloletniej pasji – grze na instrumentach. Już od 25 lat rozwija swoje muzyczne zdolności, sięgając po różnorodne instrumenty.
Gameboy w języku C#: Podstawy emulacji niskopoziomowej
Obejrzyj na YouTube
Łukasz w swojej prezentacji przedstawi, że tworzenie aplikacji lub usługi to nie tylko napisanie kodu - ten musi zostać sprawdzony, a następnie dostarczony do klienta. W prezentacji pochylimy się nad zagadnieniami CI/CD oraz związanymi z nimi metrykami i sposobami ich zbierania.
Kamil opowie o platformie no-code FlutterFlow, która umożliwia tworzenie aplikacji mobilnych (i nie tylko) bez konieczności pisania kodu. W trakcie prezentacji pokaże, jak działa to narzędzie, i przedstawi jego możliwości, ograniczenia oraz potencjał. Poruszony zostanie również temat przyszłości takich rozwiązań – czy no-code ma szansę zdominować rynek programistyczny, czy pozostanie narzędziem wykorzystywanym głównie do tworzenia MVP i PoC?
Szymon zaprezentuje fascynujący świat emulacji, przenosząc uczestników w świat Retro Game Devu. Omówi podstawy emulacji niskopoziomowej, tajniki architektury konsoli Gameboy oraz proces tworzenia własnego emulatora w .NET. Na przykładzie autorskiego projektu pokaże, jak testować i optymalizować wydajność emulatora w języku C#.